Fundacja Digital University

Webinar skuteczny prompting

Nagranie webinaru "Skuteczny prompting: jak zadawać pytania sztucznej inteligencji, aby otrzymywać satysfakcjonujące odpowiedzi" jest już dostępne!

Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak skutecznie komunikować się ze sztuczną inteligencją, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty. Omówimy zasady promptingu – czyli tworzenia efektywnych zapytań do AI – oraz jak zrozumieć działanie algorytmów sztucznej inteligencji. Zrozumiesz, dlaczego AI nie zawsze daje perfekcyjne odpowiedzi i co wpływa na jakość generowanych wyników. 

Webinar obejmuje:

  • zasady działania sztucznej inteligencji i wyjaśnienie, dlaczego jej skuteczność nie zawsze wynosi 100% 
  • praktyczne wskazówki, jak tworzyć zapytania (prompty), aby uzyskać dokładniejsze, bardziej trafne odpowiedzi 
  • narzędzia wspomagające automatyczną poprawę zapytań i optymalizację promptów 
  • prezentację narzędzi do automatycznego generowania treści, w tym pisania artykułów i tworzenia materiałów marketingowych 
  • praktyczne porady dotyczące tworzenia promptów w narzędziach do generowania grafik AI, takich jak DALL-E czy inne popularne aplikacje 

To szkolenie to doskonała okazja, aby zyskać nową wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci lepiej korzystać z technologii AI w codziennych zadaniach, zwiększając efektywność i jakość tworzonych materiałów. 

Poznaj prowadzącego:

Marek Grzywna

Marek Grzywna

Trener, coach AI, dyrektor szkoły. Właściciel firmy edukacyjnej, prezes Fundacji STEALAB. Ekspert edukacyjny z zakresu sztucznej inteligencji, metodyki nauczania, nowych technologii. Prowadzący kanał na YouTube oraz profile w mediach społecznościowych pod nazwą Markowa_edukacja. Z wykształcenia biolog i informatyk. W 2019 roku odbył kurs coachów sztucznej inteligencji Intel AI4Youth. Jest zwycięzcą etapu globalnego konkursu dla kreatorów sztucznej inteligencji AI Impact Shaper. Ambasador międzynarodowych firm i instytucji tj. Intel czy Dell Technologies. 

Fundacja Uniwersytet Dzieci już od 15 lat rozwija potencjał twórczy i intelektualny dzieci, tak by rozumiały otaczający je świat i potrafiły w nim działać. Wiemy, że w procesie uczenia dzieci kluczową rolę odgrywają nauczyciele, dlatego chcemy wspierać także ich edukację.Chcemy pomagać nauczycielom w poszerzaniu horyzontów zarówno za pośrednictwem naszych działań, jak i poprzez wsparcie programu Be.Net. Nauczyciele to bardzo ważna grupa społeczna, która zasługuje na dostęp do innowacyjnych metod edukacji. Doceniamy to, że program Be.Net daje nauczycielom merytoryczne narzędzia do zdobywania wiedzy

z obszarów m.in. nowych technologii. Cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć tę inspirującą inicjatywę.

 

Bogusława Łuka, Prezes Fundacji

 

Dowiedz się więcej:

 

Facebook: https://pl-pl.facebook.com/UniwersytetDzieci/ 

Instagram: https://www.instagram.com/fundacjauniwersytetdzieci/ 

Linkedin: https://pl.linkedin.com/company/fundacja-uniwersytet-dzieci 

Strona www: https://fundacja.uniwersytetdzieci.pl/ 

BLIK

 

 

„Nowoczesne technologie są dużą częścią naszego życia. Jako firma działająca w tym obszarze widzimy to na każdym kroku. Zdajemy sobie jednak sprawę, że oprócz korzyści, czasami pojawiają się także zagrożenia. Dlatego od wielu lat angażujemy się w inicjatywy, które pokazują, jak bezpiecznie działać w sieci i nie dać się oszukać. Jedną z nich jest właśnie program BE.NET, który uczy właściwych postaw i mądrego poruszania się w internecie. Tym razem wspieramy nauczycieli, którzy każdego dnia poprzez swoją pracę mogą dawać przykład młodszym pokoleniom.”

 

 

Krzysztof Ziewiec, Dyrektor Marketingu i 
PR BLIK

 

Dowiedz się więcej:

 

FB: https://www.facebook.com/blikmobile @blikmobile 

IG: https://www.instagram.com/blikmobile/ @blikmobile 

LI: https://www.linkedin.com/company/blik-payments  

TT: https://twitter.com/BLIKmobile @BLIKmobile 

Mateusz Kacprowski

Nauczyciel matematyki w I LO im. H. Sienkiewicza w Płońsku, absolwent Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ukończył studia magisterskie z matematyki i informatyki oraz studia podyplomowe z fizyki i zarządzania oświatą. Finalista Konkursu Nauczyciel Roku 2022 i Nauczyciel na Medal 2021.
 
Twórca innowacji pedagogicznej „Z Matematyką na studia wyższe”, laureat konkursu „Kierunek – Innowacja 2021”. Współautor matematycznego Escape Roomu i projektu „Matematyczni Mistrzowie z Płockiej”. Organizator powiatowych konkursów matematycznych oraz licznych projektów edukacyjnych, w tym „Przystań w sieci” i „Ekonomia – wiem i rozumiem”.
 
Aktywnie współpracuje z uczelniami wyższymi oraz angażuje uczniów w projekty edukacyjne, zdobywając wyróżnienia m.in. w projekcie „Matematyka dla ciekawych świata”. Pełni funkcję koordynatora Samorządu Uczniowskiego oraz współtwórcy projektów edukacyjnych wspierających bezpieczną edukację cyfrową i ekonomiczną.